Friday, October 26, 2007

En glad liten lista igen

Minns ni den här listan? Sedan sist har jag varit i Kanada, gift mig och blivit sambo. Kom just på att det jag fortfarande har ogjort i denna lista kanske är det jag borde göra allra mest? Vad tror ni?

[x] rökt en cigarett.
[ ] rökt en cigarr.
[x] varit kär.
[x] blivit dumpad.
[x] fått sparken.
[ ] varit i knytnävsslagsmål.
[x] rymt hemifrån.
[x] haft känslor för någon som inte känt samma sak.
[ ] blivit arresterad.
[x] skolkat
[ ] sett någon död.
[x] flugit.
[x] varit i Kanada.
[ ] varit i Mexiko.
[x] varit i USA.
[ ] varit i Afrika.
[ ] spytt i en bar.
[x] ätit sushi.
[ ] åkt snowboard.
[ ] crowdsurfat under en konsert.
[x] tagit smärtstillande.
[x] saknat någon.
[x] gjort en snöängel.
[ ] haft ett te-party.
[x] byggt ett sandslott.
[x] hoppat i en vattenpöl.
[x] åkt släde.
[x] fuskat när jag spelat spel.
[x] varit ensam.
[ ] använt ett falskt id.
[x] tittat på en solnedgång.
[ ] varit med i en jordbävning.
[x] rört en orm.
[ ] blivit rånad.
[x] vunnit en tävling.
[x] gått mot rött.
[x] fått böter.
[x] varit vilse.
[x] varit på andra sidan landet.
[x] simmat i havet.
[x] sjungt karaoke.
[x] skrivit ett brev till tomten.
[x] åkt rullskridskor/inlines.
[x] varit sambo.
[x] gift mig.
[ ] skilt mig.
[x] sjungit i duschen.
[x] fastnat med tungan i metall.
[ ] varit en cheerleader.
[ ] pratat i telefon i mer än sex timmar.
[x] stannat uppe hela natten.
[ ] inte duschat på en vecka.
[x] varit rädd för att titta på skräckfilm ensam.
[x] trott på spöken.
[x] blivit puttad i en pool med kläderna på.
[x] skrattat så mycket att jag grät.
[x] snott den här listan från någon.
[x] snattat någonting.
[ ] spelat med i en teaterpjäs.
[ ] varit med i en tvreklam.
[ ] varit med i en film som gått på biografen.
[ ] stått på händerna och druckit ett glas vatten.
[x] varit ärlig när du fyllt i detta formuläret hittills.

2 comments:

Anonymous said...

Att pröva nya saker är ju generellt en ganska bra idé, så kör på säger jag! Att försöka bli rånad, hamna i knytslagsmål och skilja sig verkar iofs lite onödigt kanske. men crowdsurfa och cheerleada låter spänannde :) jag hejjar på dig!

Pauspling said...

Sant. Uppdatering kommer. :)